Selasa, Januari 27, 2015

Entri yang paling banyak kali dicapai

Ada dua buah sajak tentang persaraan yang saya masukkan dalam blog sejak beberapa tahun yang lalu.  Saya rasa entri inilah yang paling banyak dibuka.  Saya tidak kisah sajak tersebut diambil dan digunakan oleh sesiapa sahaja, asalkan tidak berunsur komersial.  Tapi dalam pada itu, hargailah karya tersebut. Memadailah dengan meminta izin untuk digunakan sebagai pemanis bahasa. Selebihnya, terpulanglah sama ada untuk menggunakan sepenuhnya, ubas suai, dan dicetak kembali tidak ada masalah. Berilah sedikit kredit kepada penulis sajak berkenaan.  

1 ulasan:

sinohas's berkata...

Assalam dr..saya mohon memetik beberapa perkataan menarik dalam sajak tersebut utk digunakan dlm puisi saya

TRAVELOG SATUN THAILAND 2023

  Kami memasuki Satun Thailand melalui Wang Kelian.   Urusan insurans kereta dan peribadi dibuat di sempadan sebelum masuk bangunan imigrese...