Rabu, Mac 18, 2009

Ikatan

Gambar saya semasa majlis penganugerahan biasiswa PhD pada tahun 2003 yang tersiar dalam sebuah akhbar tempatan. Lihatlah betapa gembiranya penerima-penerima biasiswa tersebut.
Kadang-kadang sesuatu yang menyeronokkan berakhir dengan sesuatu yang sebaliknya. Hal inilah yang saya alami kini. Saya sangat gembira mendapat pembiayaan untuk melanjutkan pelajaran di peringkat doktor falsafah pada tahun 2003. Namun kini saya berada dalam ikatan yang menghalang saya bergerak. Akan tetapi inilah lumrah, kita tidak selalunya bebas membuat keputusan. Saya terima seadanya, kerana rezeki dan kehidupan ini ialah anugerah Allah jua.

Tiada ulasan:

TRAVELOG SATUN THAILAND 2023

  Kami memasuki Satun Thailand melalui Wang Kelian.   Urusan insurans kereta dan peribadi dibuat di sempadan sebelum masuk bangunan imigrese...