Rabu, April 14, 2010

Zon Selesa


Kata orang saya berada dalam zon selesa. Kunjungan kawan-kawan lama dan baharu turut mengesahkan dakwaan itu. Benarkah? Saya tidak pernah berasa diri ini sangat selesa. Kata mereka saya wajar bergerak lebih jauh. Akan tetapi saya tetap menangguhkan pergerakan. Saya tetap saya yang sering melihat dari sudut buruk dan baiknya. Apa-apapun, saya tetap bersyukur kerana dilabelkan begitu, dan saya berharap kata-kata itu seperti doa pendek untuk kesejahteraan saya. Yang penting saya tetap bersyukur ke hadrat Ilahi dengan anugerah yang diberi.

2 ulasan:

NGINAP SRENGENGE @ SRENGENGE berkata...

salam gL,

Di dunia ni belum ada comfort zone-nya.Tiada...tak usah lah di cari.

Comfort zone cuma di capai apabila kaki dapat menjejak di surga.....

Al-quran dah memberitaunya.

Wassalam.

Ghazali Lateh berkata...

BetulPak Cha, manusia mempunyai persepsi yang berbeza-beza. Sesekali kita kena berfikir dalam konteks orang lain.

TRAVELOG SATUN THAILAND 2023

  Kami memasuki Satun Thailand melalui Wang Kelian.   Urusan insurans kereta dan peribadi dibuat di sempadan sebelum masuk bangunan imigrese...