Rabu, Ogos 19, 2009

Kesibukan


Sudah agak lama saya tidak mengemaskinikan blog saya. Hal ini demikian kerana saya terlalu sibuk dengan urusan harian dan juga urusan penulisan saya. Buat masa ini saya melakukan beberapa projek penulisan yang besar secara serentak. Kadang-kadang saya terasa hidup ini seperti diburu waktu. Akan tetapi saya yang mencabar diri untuk menerima segala tanggungjawab dengan hati yang terbuka. Cuma saya berasa bimbang kesihatan saya tidak mengizinkan saya mennyelesaikan segala tugasan dalam tempoh waktu yang ditetapkan. Setakat ini alhamdulillah, saya bersyukur kerana dikurniakan kesihatan untuk menunaikan tanggungjawab yang diamamahkan.

Tiada ulasan:

TRAVELOG SATUN THAILAND 2023

  Kami memasuki Satun Thailand melalui Wang Kelian.   Urusan insurans kereta dan peribadi dibuat di sempadan sebelum masuk bangunan imigrese...