Sabtu, Julai 10, 2010

Malam HSKU 2009 di Istana Budaya

Barisan pemenang
Bergambar bersama-sama Datuk Seri Ismail Sabri, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi, dan Kepenggunaan
Bersama-sama deklamator tersohor Shukri Abdullah dan penulis novel Abu Hassan Morad.

Bersama-sama penulis terkenal Tuan S.M. Zakir

Malam Hadiah Sastera Kumpulan Utusan Exxon Mobil telah berlangsung dengan gilang gemilang di Istana Budaya, Kuala Lumpur malam 9 Julai 2010. Saya turut hadir dan dapat berjumpa dengan ramai rakan penulis. Saya juga membeli buku karya-karya yang memenangi setiap kategori HSKU.

Majlis diserikan dengan sedutan teater Udan dan Dara. Selain itu persembahan Aizat dan Dayang Nurfaizah turut memeriahkan majlis. Syabas Utusan Melayu dan Exxon-Mobil. Syarikat korporat wajar mengikut jejak memartabatkan bahasa dan sastera tanah air.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

masih belum terlambat untuk mengucapkan tahniah pada cikgu....esok kuliah bermula...bertemu dengan dr. mawar shafei...dia memang mencari penulis muda...insyaAllah saya cuba menimba ilmu dengan lebih banyak...doakan saya...

Ghazali Lateh berkata...

Selamat belajar. Saya juga akan mula mengajar di UPM mulai minggu ini.

TRAVELOG SATUN THAILAND 2023

  Kami memasuki Satun Thailand melalui Wang Kelian.   Urusan insurans kereta dan peribadi dibuat di sempadan sebelum masuk bangunan imigrese...