Sabtu, Ogos 14, 2010

Hari yang Malang

Hari ini ialah hari yang agak malang bagi saya. Sejak pagi saya berasa kurang enak. Tengah hari saya bergegas ke UPM kerana menyampaikan kuliah pukul 3.00 ptg. Saya berhenti Jumaat di masjid Bukit Changgang. Ketika mengundurkan kereta, saya berasa seperti terlanggar sesuatu. Rupa-rupanya saya terlanggar tunggul semasa parkir di laman rumah di sebelah masjid. Hanya calar sedikit.
Dalam perjalanan balik, sampai di Bukit Changgang, kereta dilanggar dari belakang ketika jalan sesak akibat lori kren yang berhenti di depan. Kereta di belakang saya tidak berhenti, barangkali pemandunya (seorang wanita, jururawat) leka. Habislah bahagian belakang kereta saya. Apa nak buat, dan nasib malang. Kereta Myvi yang melanggar saya juga agak teruk kerosakannya.
Saya terus ke kedai ketuk di Banting, tapi oleh sebab sudah petang saya akan melakukan kerja baik pulih pada pagi esok. Mungkin kejadian ini berlaku kerana niat saya hendak menjual Estima ACR30 dan membeli ACR50 sebagai ganti.

Tiada ulasan:

Raya 2024