Ahad, Mei 24, 2009

Terima Kasih


Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan yang berada dalam dewan semasa saya berceramah. Sejujurnya saya amat gusar ceramah saya tidak dapat menarik perhatian peserta, memandangkan audiens terdiri daripada latar belakang yang berbeza-beza. Akan tetapi respons yang dapat saya lihat nampaknya guru-guru SMK TD mempunyai ramai penulis yang pasti hebat jika menulis secara aktif. Saya bertekad akan membimbing guru-guru yang berminat dengan aktiviti penulisan. Saya bukanlah penulis yang hebat, tetapi mungkin ada sedikit pengalaman dalam bidang yang saya ceburi selama 16 tahun ini.
Malangnya, gambar saya berceramah tidak dapat dimasukkan kerana saya terlupa nak bawa kamera. Mungkin kerana terlalu nervous nak berhadapan dengan peserta kali ini, saya terlupa perkara yang selalunya ada dalam beg komputer saya.


Tiada ulasan:

Raya 2024