Ahad, Oktober 11, 2009

Bertemu Rakan-rakan Lama di Kelantan

Bersama-sama Hj Fauzi Hamad, Zaki, Ghalib, Tuan Jamil di PCB Resort
Bersama-sama Razlan yang bersusah payah menghantar kami ke lapangan terbang dan beli-belah di bandar KB. Terima kasih banyak-banyak. Budi tuan tidak dilupakan.

Sepanjang satu hari di KB, saya amat bertuah kerana dapat berjumpa kembali dengan beberapa orang rakan lama saya, iaitu rakan semasa di Maktab Perguruan Kinta, Ipoh, dan rakan-rakan sekuliah di UPM. Saya telah bertemu dengan Che Ahamad Daud, rakan sekelas saya semasa di maktab. Dia sekarang merupakan seorang motivator dan dijemput oleh pihak Pearson untuk menyampaikan ceramah Sains kepada guru-guru. Selain itu saya bertemu Che Hassin, seorang lagi rakan maktab saya.




Saya juga berjumpa dengan rakan-rakan semasa di UPM iaitu Fauzi Hamad, Razlan Mohamed, Norizan, dan Rahayati. Mereka semuanya mengajar di Kelantan. Janggal juga saya berceramah di hadapan rakan-rakan pengajian saya dahulu. Saya juga berjumpa dengan Azie, yang pernah mengajar di Banting suatu ketika dahulu.



Tiada ulasan:

Raya 2024