Ahad, April 10, 2011

Kunjungan Kawan Lama

Petang tadi saya dikunjungi oleh kawan lama saya bersama-sama keluarganya.  Tuan Haji Yahaya Suip merupakan rakan saya semasa saya belajar di peringkat master di UPM.  Selama dua tahun buat master itu kami sentiasa bertemu terutama pada hujung minggu.  Kami menumpang tidur di Pusat Islam bersama-sama dua orang lagi sahabat kami Mat Jidin dan Mohamadan.  Pengalaman ini sangat berharga kerana setelah melalui susah payah, kami akhirnya berjaya menamatkan pengajian Master kami.  Tuan Haji Yahaya mempunyai anak yang belajar di Kolej Mara Banting.  Jadi terlanjur datang ke Banting, dia singgah di rumah saya. 

Tiada ulasan:

TRAVELOG SATUN THAILAND 2023

  Kami memasuki Satun Thailand melalui Wang Kelian.   Urusan insurans kereta dan peribadi dibuat di sempadan sebelum masuk bangunan imigrese...