Sabtu, Februari 09, 2008

Bonsaiku!



Kupaparkan dua pohon bonsaiku yang lama kuabaikan. Pagi ini terasa pula ingin membelai bonsai tersebut. Hobi ini merupakan salah satu daripada hobiku yang banyak (tetapi kelakukan serba sedikit).



Pagi tadi aku sekeluarga menvghantar Ain ke UPSI. Dalam perjalanan balik sempat singgah di Summit, Subang Jaya. Ketika itu juga Haji Latif JPN menelefonku untuk mempelawa aku menjadi penulis ucapan VIP. Aku memberikan persetujuan. Barangkali dapat membantuku dalam penulisan nanti. Aku tetap akan mencuba!




Gambar di depan Hotel Summit, Subang Jaya sebelum berangkat pulang

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam...
saya tertarik dengan blog awak...
saya harap awak boleh mempersembahkan karya awak...

wasalam...

Tanpa Nama berkata...

izzarfahmy
taiping,perak...

TRAVELOG SATUN THAILAND 2023

  Kami memasuki Satun Thailand melalui Wang Kelian.   Urusan insurans kereta dan peribadi dibuat di sempadan sebelum masuk bangunan imigrese...