Isnin, Julai 28, 2008

Tentang Perasaan

Perasaan datang berbaur-baur menerima sesuatu dalam kehidupan. Barangkali perkara ini lumrah. Akan tetapi aku menerima perkembangan dalam kehidupan dengan perasaan takut dan bimbang. Aku takut untuk berhadapan dengan situasi baharu. Takut tidak diterima, takut dengan pandangan orang. Walaupun begitu, aku bukanlah orang yang mudah mengalah dengan keadaan. Nah.. buktinya, sampai kini aku terus berfikiran positif, dan sentiasa memikirkan untuk meningkatkan kredibiliti. Semoga Allah terus mencucurkan rahmat-Nya. Aku tetap berjuang meneruskan kehidupan dan cita-cita!!

Aku memang penggemar utama Ebiet G Ade. Bahkan sejak 1982 aku sudah mula menggilai lagu-lagu beliau. Sehingga kini lagu-lagu Ebiet sangat puitis dan menyentuh perasaan. Sebagai tribut kepada beliau, aku masukkan klip-klip video nyanyian beliau untuk tatapan bersama. Dengarkan...

Tiada ulasan:

TRAVELOG SATUN THAILAND 2023

  Kami memasuki Satun Thailand melalui Wang Kelian.   Urusan insurans kereta dan peribadi dibuat di sempadan sebelum masuk bangunan imigrese...