Rabu, Mei 21, 2008

Hari Guru Peringkat Negeri Selangor


Aku dan isteri baru balik daripada menghadiri sambutan Hari Guru Peringkat Negeri Selangor 2008. Dalam sambutan ini aku mendapat dua anugerah. Dalam perjalanan pulang sempat juga singgah di rumah kakak di Tanjung Karang dan Kelang. Banyak perkara yang ingin disampaikan berkaitan sambutan hari guru ini. Sebelum sampai ke rumah tadi Tuan PPD Kuala Langat menghubungiku. Katanya Timbalan KPPM mahu aku menghantar resume dengan segera agar aku dapat ditarik ke KPM. Sanggupkah aku?

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tahniah, atas kejayaan

erlyda berkata...

tahniah!

Tanpa Nama berkata...

Tahniah,cikgu.Nampaknya rezeki cikgu dan keluarga bertambah,Alhamdulillah.Semoga cikgu akan lebih lagi memberi sumbangan ke arah pendidikan yang dinamik apabila ditarik ke KPM kelak.Tahniah sekali lagi.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah tahniah tahniah! Dr Ghazali memang produktif, kreatif dan inovatif! Siapa tak percaya, berkenalanlah dengan beliau. salam, AMINHAD.

TRAVELOG SATUN THAILAND 2023

  Kami memasuki Satun Thailand melalui Wang Kelian.   Urusan insurans kereta dan peribadi dibuat di sempadan sebelum masuk bangunan imigrese...