Sabtu, Januari 23, 2010

Pengunjung dari Oslo

Saya sering tertanya-tanya, setiap kali saya membuka blog saya, saya dapati ada pengunjung dari Oslo, Norway. Saya cuba mengesannya tetapi sehingga saya belum dapat menjejaki siapakah pengunjung ini. Oleh saya berharap pengunjung ini dapat memperkenalkan diri, sekadar ingin berkenalan. Saya pernah mempunyai seorang kenalan dari Norway pada awal tahun 2000 yang lalu tetapi kami sudah lama terputus hubungan. Jadi, jika pengunjung berkenaan terbaca entri ini, diharap tidak keberatan untuk menghubungi saya.
I feel curious about one of my regular visitors living in Oslo, Norway. To this particular visitor, if you read my entry pleasu contact me if you dont mind. Thank you.

Tiada ulasan:

TRAVELOG SATUN THAILAND 2023

  Kami memasuki Satun Thailand melalui Wang Kelian.   Urusan insurans kereta dan peribadi dibuat di sempadan sebelum masuk bangunan imigrese...