Rabu, Februari 10, 2010

Penangguhan Seminar


Seminar Pengenalan Teks Kesusasteraan Melayu KBSM Baharu yang dijadualkan pada 25 Februari 2010 telah ditunda ke 5 Mac 2010. Seminar ini akan diadakan di UPSI dengan sasaran khusus pada guru-guru pelatih yang menjalani latihan mengajar. Saya akan membentangkan kertas kerja yang bertajuk Novel Dari Lembah ke Puncak :Proses Kreatif dan Imbasan Struktural DKLP. Saya akan membicarakan novel berkenaan dari aspek kepengarangan saya semasa menghasilkan novel berkenaan. Selain itu saya juga akan membicarakan secara ringkas aspek struktural. Bahagian Pedagogi dan aspek yang melibatkan proses pengajaran dan pembelajaran akan disampaikan oleh Encik Khir Kassim, Guru Cemerlang Bahasa Melayu dari Sepang.
Jika tiada halangan, saya juga akan membawa buku ulasan yang diterbitkan oleh Cerdik Publication jika ada guru-guru pelatih yang berminat untuk membelinya. Untuk maklumat lanjut, saya boleh dihubungi melalui emel glateh@blogspot.com.

Tiada ulasan:

Raya 2024